nt skrivit på ett tag :/

hej sötisar
har inte skrivit på ett tag .. hehe men hoppas på en bättre uppdatering nu :) iaf, igår var jag på vision med min älsklings annie :) först var vi hos henne och typ fixa oss åsen åkte vi te vision. där träffa vi lollo och johan och vi var med varann hela vision :) men aså cicci var där och var nära på att peka fuck you till henne :O hahahahah :) vet ni vad jag hatar, folk som blockar personer på bdb och sedan fortsätter komentera fast man inte kan svara ?! det är fett irriterande -.- aså ah, idag har det mest varit datan, och jag stör mig på vintern, de e så kallt och nere hos djuren fryser vattnet så man måste gå ned en extra gång så att man blir askall om fingrarna, och då lixom.. ah måste man släpa på flaskor på både kväller och morgonen + extraggn :/ fett jobbigt men står ut för mina älsklingars skull! :) <3 men nu måste jag dra.
hejdå sötisar :)

/ cicci (L) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0