ny dator :D

hej bloggen :D
jag är typ aslycklig nu! har fått en alldeles ny dator, windows 7, helt ny och helt underbar :D asnöjd, mer än 8000 kr är allt jag kan säga. fick dessutom ett par headset till den, överlycklig faktiskt. datan har dessutom LJUD (hade inte min fd. dator .___.') och webbkamera. ja, fick en kalender av syrran, med hundar :D chokladhjärtan och "halv"-vantar av mormor och morfar, av min mamma fick jag chokladgran (en gran med massa godis i.) och 600 kr, av pappa och anette fick jag datorn headsetet + 500 kr. ja, det var väl det jag fick till jul. tillsammans fick jag 1150 kr till jul, 500 kr av anette och pappa, 600 kr av mamma och 50 kr av familjen otterdahl (thomas, sara, ira och daniel) en riktigt lyckad jul :D det kan jag lova er. den mest älskade julklappen var såklart datan. hoppas att det är julrea på en everstjacka (1299 kr) så att jag kan köpa en. annars ksk jag kan låna? :P ja men jag önskar er iaf en riktigt god jul med många julklappar och mycket godis och sånt roligt som man ska ha på julafton. vad fick ni i julklapp?
PS. jag har dom bästaste föräldrarna i världen (anette också, min underbara anette <3)

god jul, slänger väl in ett inlägg imorn antar jag :D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0