rolig dag idag ;)

hej bloggen :D
idag har det varit en rolig dag såklart ;) jag har varit ute med mina kusiner .. (: josephine och jonas, och mamma ocknim :d dan innan bestämde vi att vi skulle mötas vid simhallen kl elva och bada, och sedan gå runt lite och sedan följa med dom hem, sedan hämtas där vid en tid. men det blev inte riktigt som planerat, jo visserligen som planerat men inte HELT som planerat. när jag håller på att åka dit så ringer ocknim och säger att det är STÄNGT :O hahaha gissa om jag blev rädd. men jag åkte dit då, och då var kl 11 typ. då läste jag och det stod att det öppnade kl 12 ^^ så under tiden som vi väntade gick vi runt på stan lite (y) och jag fick köpt mina efterlängtade TEAM sportia bYxOr :D wohoo ! sen gick vi till willys och ocknim köpte lite frukt och sånt till simhallen. sen gick vi till simhallen och då så simmade vi och sånt, basta och duscha och allt de dära. sen efter att vi varit i simhallen så gick vi till mcdolnads och åt lite (: sen så när vi var klara med de så gick vi till willys igen. sen efter det så tog vi bussen hem. när vi kommit hem till dom + mormor och morfar så gjorde vi inte så mkt. men rätt så kul dag iaf. VÄLDIGT rolig dag. nu så sitter jag bara här och häckar och ska lägga mig kl 10 -.- FITTA .. hum... ursäkta orden men vill lägga mig senare *host*. maybe another day :) hope I am gonna se them again very soon :) hih men nu ska jag gå iväg, hej då <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0