god morgon! :) <3

god morgon på er ;) <3
jag drar in med ett litet morgon inlägg :) iaf, idag är det ju första advent! det ska bli mysigt med alla ljusstakar man sätter upp idag! och sitta på kvällen och tända första ljuset! :D ja, idag så kommer det nog inte hända så mycket. hoppas att vi får sitta vid datorerna idag också! :) fast jag vet inte om jag kanske frågar Fisen om vi kan göra ngt idag :) man vet aldrig vad som händer så... :) jag tycker att ni kanske ska ta och säga vad ni vill ha mer i bloggen? jag har ganska dålig fantasi XD men iaf så tycker jag om att skriva och jag sitter minst någon timme vid datan varje dag :) ja, idag så måste jag iaf rensa buren på molly och snövit och pontus :) ja, det ser jag inte så mycket fram emot XD men jag bara längtar till julafton asså! jag älskar julmaten, julklapparna och att bara umgås är riktigt roligt! :D så jag hissar julafton :) och advent! men hm.. då måste jag ju komma på något att dissa också XD hm.. kanske, eh.. vänner som sviker! verkligen, jag hatar sådana vänner som inte vill vara äkta, och då hissar jag även äkta vänner! :) måste dissa två saker till, så jag dissar.. korv! så äckligt är det! så VIDRIGT! och en sista sak att dissa nurå... djurtestat smink! usch att tänka att man använder en mascara som har fått den mascaran i ögat och fått massa ont? köp ingen billig skit! okej, för att vara exakt med dissningen:

jag hissar:
- julafton.
- advent.
- äkta vänner.

jag dissar:
- oäkta vänner, vänner som sviker.
- korv.
- smink som är testat på djur.

så, jag hoppas du njutit med inlägget XD men jag kommer in med ett inlägg senare idag troligen! :)
Bye Bye LingonPaj! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0