raderat allt ;)

hejsan :)
nu är klockan halv tio typ, ska lägga mig om en halvtimma :) idag så har det inte hänt så mkt.. suttit vid datorn och varit ute och käkt :) men asså korv smakar pyton nuförtiden. vägrar äta det :S gillar inte korv och ja.. det är en sak vi äter ofta i familjen. så det är inte så bra men asså.. att tänka på vad som finns i, det äcklar mig. så nu gillar jag inte korv längre. imorgon är det första advent. har ni satt upp adentstakar (stavning) och sånt än? det har inte vi än. vi ska göra de imorrn :) älskar verkligen julen! men vi får väl se hur det blir med prinskorven i år :) haha. en sak har vi satt upp till jul, någon slags "drapperi" typ.. vid dörren. det såg jag direkt när vi öppna dörrn vi bah; "höööh?!" :) glada blev vi iaf :D 
igår så var det vision, mycket efterlängtad dag! träffade en massa kompisar.. eller ah massa och massa. men nåra st. lina t.ex. min beboo. och cicci, min "vän" .. var där med min älskling annie östberg <3 :) feddt roligt hade vi anyway :) vi måste träffas snart igen, annars avlider jag. måste träffa lina också! och fisen .___.' annars så dör ja verkligen. felicia edstam, lina jenssen, ni betyder allra mest för mig :) <3 jag har typ "dissat" cicci som abv. men hon anklagar mig jämt och sånt, det är inte att vara äkta vän tycker jag så.. hon förtjänar inte att vara min abv, bara vän lixom.. ja. vad mer har jag och säga? venne.. hm.. läste nessies blogg idag, rätt intressant endå.. faktiskt.. :) <3 hehe kommer nog läsa henne lite mera XD haha. uppdaterat bloggen lite? och tatt bort alla inläggen. då väldigt många var oseriösa.. :) nu ska jag vara mer seriös iaf! cicci + korv = funkar inte (; var tvungen ;) men iaf, nu ska jag inte tråka ut er mer :) 
Bye Bye LingonPaj! :D pussar (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0