dåligt uppdatering

Hej bloggen.
Ja, det har varit lite dålig uppdatering det sista :/ Hohoh, det kan man ju inte förneka.. Men jag är så dålig på att hitta på något att skriva bara! Och ja.. inte för att jag har något att skriva just nu heller.. Men i helgen så var jag hemma och var deppig, av en privat orsak. Och sen igår kväll försvann lite av deppigheten, men jag kan inte kalla mig glad förrän.. ja, privat orsak ^^ Imorgon ska jag till stan och hänga runt med Cicci min sötnos :) Vi ska ha det bäst, eller hur? Iaf så saknar jag Annie till tusen miljoner! Och Fisen o.o <3 Sen idag så händer inget mer än datorn (kl är 21.17), hinner ju inte göra så mycket mer. Jag har inget nytt att rapportera, men kan iaf tipsa er om en sida där ni kan kolla alla vampire diaries avsnitt: uwatchvampirediaries.com, fast utan text tyvärr! Det är så långt dem har kommit i typ USA, här är vi ju typ bara på.. 10 eller något ;p Där är dem liksom på 19! Åh jag kan inte vänta tills 19 kommer ut! Jag typ dör av längtan här hemma T__T Men jag får väl stå.. Ja, det var allt jag hade att säga idag, så får vi hoppas på bättre uppdatering nurå.
bjuder på en *ful* bild:


visst så ser man ju inte så mkt, men ändå? (:

hejdå, puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0