Hos Cicci :d

Hej.
Just nu sitter jag här med Cicci, duvet. Vi har det bäst, snart (eller snart och snart..) så ska vi ut till blåa huset och se på film, äta godis & chips & dricka cola :) Bara för att vi är bäst, eller hur? Innan Cicci gästbloggar här så ska vi ge frågor (våra oseriösa frågor, och ni ska kommentera)

Hur gästbloggar man?

Man loggar in på en kompis konto, klickar på rätt blogg, skriv ett inlägg på hennes blogg och whola så har du gästbloggat (oftast så skriver man som rubrik "gästbloggning")

Hur öppnar man ett mjölkpaket?
Hmmmmm.. Intressant fråga! Det finns pilar på ena sidan, öppna den sidan, vik bakåt och vik fram och öppna. Whola så har du öppnat ett mjölkpaket ^^

Vad finns det för olika bloggsidor? (Där man skaffar eget konto)
Det finns bl.a. Blogg.se, Devote.se, Blogspot.com m.m. För dem som kan skriva in koder och vill ha en riktigt bra blogg föredrar jag blogg.se. Vill du ha en lätthanterlig blogg föredrar jag devote.se. Dock har jag bara varit medlem på devote och blogg.se så jag känner bara till hur dem funkar :)
 
Hur öppnar man internet?
Oftast så finns det en ikon på ditt internet på skrivbordet eller vid startknappen nere till vänster duvet. Om det inte finns varken där eller på skrivbordet, så klicka på startknappen och leta upp ditt internet. Om det inte finns där heller, så har du inte internet på din dator alls.

Vad anser du vara dåligt?
Svek, kina (bry er inte om det), tröga tangenter, problem, krulligt hår på mig, osminkad, uppkäftiga & dumma-i-huvet-killar, inte-godis-helg, kryp m.m.

Nu orkar jag inte mer xd

Gästbloggning (Cicci):
hejhej.

jag heter cicci och e kompis med cicci och idag e hon hemma hos mej och ska sova över i helgen :)
för er som fortfarande inte tror på att de finns två cicci som heter likadant förutom efternamnen så kan jag säga att det faktiskt e sant. Så nu slipper vi och fundera på det mer, bra vah? xd
jag och cicci gick bort te hästarna idag ochsen så ick vi in i skogen, men vi gick ganska långt så vi viste inte vart vi var men efter ett tag så hittade vi ett hus som jag känd igen och då kunde jag vägen hem. :)

nu ska vi gå ut i blåa huset och se på film lite senare inatt ksk vi går ut en stund, om jag inte har somnat då xd
jag ska skriva allt som har hänt under helge på söndag i mín blogg: bitchenkallasjag.devote.se  ni får gärna gå in å kolla där, det blir bilder och massa annat roligt.   glömm inte att kolla :DDD

hej då, ha det gött :p

Så, nu har Cicci gästbloggat lite, om ni inte förstått det än ^^
Så ja bloggar nog mer imorn.

hejdå puss puss


Kommentarer
Postat av: lina jenssen

härligt (y)

2010-05-01 @ 12:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0