Första skolveckan + dagen

Första skolveckan har varit toppen! Dock är schemat sjukt jobbigt och jag har knappt några raster. Jag hoppas att jag vänjer mig fort vid schemat och läxorna. Detta kommer bli en hård tid, det känner jag faktiskt på mig x) Men det spelar ingen roll, I'm gonna make it ;) Och att gå upp på morran är definitivt en jobbig kamp .. Jobbigt som in i h*lvete att gå upp asså ...
Jag har kemiläxa till imorgon, och engelska läxa till på fredag tror jag ... Och fysikläxa till på torsdag. Jag tycker det kommer bli jobbigt med läxorna eftersom jag för det mesta på forshälla struntade i dem. Så den vanan måste verkligen komma in i mig NU DIREKT.
Jaja, nog om skolan nu ^^ Idag gjorde jag faktiskt inget intressant. Åkte hem, satte mig vid datorn osådär =)

Nu ska ni få rösta upp eller ned; ska jag börja lägga ut videor när jag sjunger? Isf blir det nog mest utan musik till eftersom jag suger på sådana där "saker" :p Rösta Upp eller Ned. Svara snälla =)

Nu har jag babblat färdigt på dagen och ska öva på kemiläxan!
Godnatt.

/ Cicci ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

upp ;)

2010-09-01 @ 18:42:49
URL: http://www.sandraeklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0