Tråkigt ...


hur beroende är du av din mobil?
så fort du läst detta är du utmanad!


var ligger din telefon när du sover?  på nattduksbordet :p
hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? inte ofta
hur känns det när du inte har din telefon på dig? konstigt ..
får du någon gång höra att du är en telefonälskare? njaa :p
hur många samtalsminuter har du ringt? vet inte :S
hur många telefoner har du haft det senaste året? 1
blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? nej
vad står de i de 4e sms:et i din inkorg? smset är tomt :p (CICCI BOMBADERADE MIG ...)
vad står de i de senaste skickade sms:et? det är också tomt :p
hur många SMS har du skickat? 34 skickade sms :p
vem är överst listan över missade samtal? - pappa
vem är 1a på listan över mottagna samtal? - pappa
vem är 2a på listan över uppringda nummer? - pappa igen xd
vad har du som bakgrunds bild? nån negativbild på min lampa xd
hur mkt batteri har du? 76%
vem är 9a på din kontakt lista? dig (mig asså xd)
vem är den första personen på "G" i din Kontaktlista? har ingen som börjar på g :O
vad heter din mobil, som bluethooth namn?  börjar på c
den bästa låten på din mobil? jag vet inte :p
den sämsta låten på din mobil? temalåtarna suger :p
den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?  min sko :)
hur mkt är klockan när du gör detta? 19:25

Har man tråkigt så har man ;)
/ Cicci ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0