13 år idag!

MEN GUDA MIG,
jag jag fyller ju år idag :DD mjo jag fyller 13 :dd tånåååring vafän :) ah de ska bli intressant att få se vad jag får i present, har inte fått än. får det nog senare idag, har iaf önskat mig två böcker, trooor att jag har sagt det (8 så jag undrar vad jag ska bjuda på för bilder idag? har ni ngt förslag..? jaja, nu i detta inlägg lägger jag nog upp bilder från.. okej låt mig tänka lite.. :) ska kolla igenom mina bilder lite snabbt bara..
okej, nu har jag bestämt mig, jag ska göra några ögonbilder och lägga upp :DDD här kommer dom:


ögats ögonfärg är inte ändrat, men jag gjorde om sharpen till högsta grad picnik 2 ggr. sen tog jag exposure och gjorde lite "mörkare", och sist tog jag create, effekter och svartvit och tog bort det svartvita på själva "linsen".


ska inte säga direkt hur jag gjorde den ;p


inte världens bästa bild men men..


detta är johannas öga (min lillasysters), hennes ögonfärg är egentligen brun :o


detta är fisens öga, men det är dock upp&ned vänt ^^

jag antar att jag är nöjd, vad tkr ni? ;) vilken blev bäst? själv tkr jag att första blev finast ^^
jaja, får jag ett grattis? :):) haha tack iaf för att ni kollat och läst i huvudtaget :DDDD

hejdå, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0