bilder :d

häääij.
idag så är det en helt vanlig tråkig torsdag (: så för att pigga upp den lite ska jag lägga upp lite bilder som jag tog någon gång förra året på min skola (; och det är inga direkt "kvalitétsbilder" (klicka för större och jag tog ALLA bilder så nåra ser nästan likadana ut .. ;p)

                                                     
 ett gammalt manus :)

och nu kommer dagen!
idag så har jag mest varit i skolan, vendela skulle till väster lite senare och hämtades kl 12 så fick vara ensam på sista rasten :( men sen gick jag på promenad på gympan, vi skulle ha pulka och så, fett tråkigt liksom -.- men jaja iaf så har jag ett eget sätt att underhålla mig när jag går själv på prommis; jo jag låtsas att nån går bredvid och pratar med mig på engelska, ;s hahahahahha jag är underlig jag :)

nu ska jag skriva om tre underbara personer som jag älskar mest i världen:

FELICIA EDSTAM
min allra bästa vän ever. den dära som alltid funnits där och som jag älskar mest i hela min värld! jag känner dig utifrån och in. min bästäs som jag alltid kommer finnas för. utan dig vet jag inte vad jag skulle gjort.. du är en av TRE-FYRA personer som jag aldrig vill förlora någonsin. du är och kommer alltid förbli min bästäs. du och jag = kaos. alla våra minnen äger upp alla andras. och jag kommer aldrig glömma sund duvet när vi greja med kohuvudet (kan lägga upp lite bilder ngn gång :d). du jag älskar dig jättemycket. tills livet slutar, eller hur?

ANNIE ÖSTBERG
min älskling & hackspätt (vet att det stavas hackspett). jag älskar dig jättemycket och du tog mitt hjärta som en oändligt snabb storm. det är konstigt att jag låtit dig komma så långt in i mitt liv. hackspätten (L) kråkan, eller hur? vi två kommer alltid att hålla ihop, och jag älskar dig mest av många många personer. hoppas att du förstår hur mkt du betyder, det finns inte ord nog sötnos.

CECILIA SKARESUND
min fd allrabästavän. jag vet att vi ksk inte är så bra vänner längre & ja, du vet ju hur mkt du betyder för mig. vi har gått igenom enormt mkt. jag sa STOPP för tidigt och jag skäms som faän. mitt hjärta tillhör dig nu och jag kommer inte släppa taget om dig. du lös upp min dag. fattar du inte hur mkt du betydde för mig? hur tajta vi var? vilket underbart liv jag hade tiden vi var tillsammans. du var mitt livs höjdpunkt. du gjorde min dag upplyst. och du är mitt livs höjdpunkt. jag hoppas att vi kunde få tillbaka den tiden. och när jag träffade dig första gången, efter den gången fick jag lära känna min livs lycka. kommer du ihåg att vi kramades och gick tillhästarna & att vi pussade varandras händer? :$ jag älskar dig sjukt mycket trots att vi fick gå igenom detta. jag är ledsen för det jag gjorde mot dig.
i love u.. :( <3

men nu har jag inget mer & skriva.
hejdå, puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0