dålig uppdatering på sistone!

hej bloggen!
jag får la lov att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen!
jo jag har haft det lite dåligt på sistone också, pga cicci då. för asså jag saknar ju henne ENORMT mycket asså, ja och men nu börjar det gå mot bättre TIDER. jo ja hon skicka ett meddl på bdb som de stod: "om du vill så kan vi börja om på nytt? men inte bästa vänner men vi kan vara vänner." ja då svara jag: "asså jag vet inte än.
men vi kan väl träffas och prata igenom allting?" anledningen till de e för asså jag har sagt te anette: "asså jag kommer ALDRIG ALDRIG bli vän med henne igen, jag hatar henne!" mjooo och alla vet lixom att vi är världens ovänner och lixom lite pinsamt om man bara blir vänner igen sådär lixom? jamen iaf då skrev hon: "aa vi träffas väl på tisdag?" mjo då svarade jag bara snabbt "ah de gör vi"
ah men de e svårt att bestämma sig,
och jag mÅSTE säga till anette och pappa och be om råd. <3

hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Alla gör sina misstag, så fungerar vi människor. Och alla har rätt till en andra chans. Och det är inte alls pinsamt att bara bli vänner sådär, det visar bara att man är stark och inte är som alla andra fegisar. Det är mitt råd Cissi<3

2010-02-11 @ 16:32:48
URL: http://clindblad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0