go mörrön

go mörrön på alla er va?
idag så är det en helt vanlig tråkig dag. fast ah det är ju iaf fräda så man får ju va lite gla va? ;p ja iaf så har jag gjort precis som igår, sattit upp håret i en bulle och plattat luggen. tkr de e najjs, men de e inte jag :o tja jag kan väl bjuda på en snabb bild;


asså ta inte illa upp, jag är ful.

åja, nu ska jag snart gå ut till bussen och dra te skolan. njä inte så najjs de där va. så ah jag hoppas fröken blir okej idag, inte en massa genomgångar och diskussioner. nej nej. sånt där gillar inte våran klass.
jag är lite bokberoende jag. har börjat läsa första boken igen, kan ju inte låta bli direkt. haha, det är faktiskt ganska kul. i present så har jag önskat mig de två sista böckerna, annars bara pengar. vetefan vad jag vill ha annars? ksk en bättre kamera men våran familj har inte så mkt pengar just nu.
men vi har pool och villa, yääh riktigt najjs. nån dag ska jag lägga upp igen, kommer ihåg att jag la upp bilder förr på när vi byggde den. men ska lägga upp nån dag under bygget och resultatet dårå.
men ah hoppas jag får de imorn men ska inte hoppas för mkt (böckerna asså) tja, för jag fyller ju 13 år imorn, fään va najs asså. tånåring våfään. tonåring vad fan* :)
men nu ska jag nog dra, så vi ses la imorn elle ikv.

hejdå, puss puss

Kommentarer
Postat av: lina j

DU ÄR INTE FUL!!

2010-02-18 @ 15:38:52
URL: http://salshabro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0