god morgon!

shena shena bloggen
nu är det en ny dag, en ny morgon & nya tag! ja kl är ju exakt har åtta nu så detta får bli ett gaaanska kort inlägg. iaf, så har jag sattit upp mitt hår i en bulle och plattat luggen ;) här får ni en sammanfattning (tagen nyss);

ah ja vet, ful e jag :)

sen idag så blire inget alls, gympa och så iskolan. fett tråkigt asså. jag hatar gympa, + att jag nt har de bästa kläderna. men aja, det är ju bara ngn timme under dagen, så jag står nog ut. sen så ärä nog lite läsatime när man kommer hem, jag LEVER för läsning! läser twilightböckerna, helt oändligt bra asså! har ettan och tvåan, så har önskat mig de andra två i födelsedagspresent. hoppas jag får dom! :d och jag fyller år på lördag också :) glöm inte att gratta mig! :) tjaaa, ska prata med cicci på tisdag, om de dära ja nivet, skrev ju igår :) hahahahah jag drömde faktiskt att jag kom te gymnastiken och sa "hej cicci" och hon bah; "nej inte NUU!" så ja bah gick in och man skulle ju typ hålla på och lösa mysterier, mystiskt med tanke på att jag går i GYMNASTIK. så aja, idag är de väl en rätt ointressant dag.

hejdå, puss puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0