gokväll!

shena shena bloggarN.
idag så har man suttit och läst hela jävla dan -__- och suttit vid datan. ville prata med cicci men hon var borta och hon "ville" inte, men hon liksom sa att det berodde på att hon ville prata "face mot face" nivet. och jag ich libe dich (vad betyder det? :S) hoppas att vi snart kan få göra det :) saknar verkligen min lilla cicci pissi nissi gissi dissi fissi missi :( missing you very much. btw, på fredag är det vision, hoppas att jag och annie ksk kan gå :D min älsklings hackspätt (VET att det egentligen stavas hackspett .. :o) men jaja, iaf så fyllde jag år i lördags (y) å då fick jag 300 kr av mor min och två böcker av pappis och anettis. de två sista i twilightböckerserien (:S) ;p BTW så har jag REDAN läst ut dem -___-' fan också .. iaf så började jag läsa den första igen idag men har bara "orkat" läsa några sidor än så länge. men när jag väl kommit igång kommer det går jävligt bra. aja nu ska jag skriva (inte för att skryta xd) hur lång tid det tog för mig att läsa böckerna första gången:

bok 1 (om jag kunde drömma): 2 dagar (en dag om man bara räknar timmarna)
bok 2 (när jag hör din röst): 2 dagar (en dag om man bara räknar timmarna)
bok 3 (ljudet av ditt hjärta): om man säger såhär, jag fick boken på lördag kväll, och läste ut den på söndag kl halv 4.
bok 4 (så länge vi båda andas): jag började läsa ungefär halv fyra på dagen (lördag) och läste ut den igår.


böckerna var FETT bra och jag blev som FÖRTROLLAD (a) <3 riktigt bra bok! synd bara att det inte fanns fler :(
men jaja iaf idag så har det inte hänt så mkt, ska snart fortsätta läsa (: så ja..

hejdå, puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0