hos mamma

shena shena bloggarN
idag så har jag varit fotomodell. usch fyfan vad fula bilder! :o min mamma ska använda dom till att sälja kläder. så hade typ värsta frisyren och typ massa smink :$ undrar vad fisen skulle säga om det :d sen så kom jag till mamma yesterday. riktigt najjs. har haft asfun. har kollat på film hela dagen :o asså nästan iaf, och varit med mina kusiner. josephine, jonas, juha (morbror) & ocknim (mb's fru) ah riktigt najjs. har kollat på en serie som heter typ "a vampiers diary" eller ngt. går på tv 6 typ varje onsdag. men reijo hade typ laddat ned en del så fick se i förväg. fyfan vad bra den var! men nu ser jag på den utan svensk text och försöker förstå iaf :s men det finns text till avsnitt 7. varje avsnitt är ca 41 min lång. jag älskar serien! kan knappt bärga mig innan jag ska fortsätta se nu :) men ska vänta på att hanna ska bli klar i duschen & sedan ska jag själv duscha :d sen hos kusinerna hade jag askul. josephine är typ 9 år & vi är jättenära vänner och nästan som systrar! love her <3
men nu ska jag faktiskt gå in i duschen, hanna kom precis -.-

hejdå, puss puss

Kommentarer
Postat av: emma

såg dessies blogg och såg att du hade kommenterat om döda kaniner..

jag håller helt med dig! så hemskt :o

kram, fin blogg dessutom! :)

2010-03-01 @ 19:01:28
URL: http://emmaaviktorias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0