ledsen för den dåliga uppdateringen!

hej bloggen :)
jag får la be om ursäkt för den dåliga uppdateringen!
jo men jag har ju haft de lite dåligt på sistone, pga cicci då. för jag saknar henne ENORMT mycket asså, ja och men nu börjar det gå åt bättre TIDER. ja jo hon skicka ett meddl på bdb som de stod: "om du vill så kan vi börja om på nytt? men inte bästa vänner men vi kan vara vänner." ja då svara jag: "asså jag vet inte än. men kan vi inte träffas och prata igenom allting?" anledningen till att ja skrev så e för jag sa te anette: "asså jag kommer ALDRIG ALDRIG bli vän med henne igen, jag hatar henne!" mjoo och alla vet ju lixom att vi är världens ovänner och lixom lite pinsamt om man bara blir vänner sådär igen? jamen iaf så svarade hon: "aa vi träffas väl på tisdag?" oja svara: "ah de gör vi"
ah men de e svårt å bestämma sig,
och jag MÅSTE säga te anette å pappa och be om råd.

hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0