ny header!

shena shena kvällare
joman visst har man skaffat ny header, vad tycks? själv är jag väl rätt nöjd :) komentera och följ min blogg, jag gillar UNIKA besökare och inte såna som bara lixom kollar en gång *fnys* för jag har börjat uppdatera bättre måste ni erkänna :DDD <3 nej idag så har det inte hänt så mkt. men jag känner lixom ingen livsglädje.. och det beror mest på min favoritcicci :ooo <3 duvet den dära enda.. jaajajajajajajaaj. visst lovade jag er bilder till poolen? ahah så här kommer dom dårå;


lite längre än grunden men hittade inte tidigare -.-

nu har vi sattit i "poolskynket" :)

sedan är det dags att ta i vatten.

när vattnet är i så är inte pumpen i, så vattnet är grönt och äckligt ;p

när vi fått i pumpen är det finare såklart, och nu är det bara trallen kvar :D

fick aldrig bild på "hela" poolen, men ni ser ju en del av resultatet.
KLAAAAAAAAAAAAAAART :D

men nu ska jag sova,
hejdå, puss puss


Kommentarer
Postat av: Malin

okej din röst är godkänd! :)

2010-02-13 @ 16:22:20
URL: http://enlitenrosaelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0