inte skrivit på ett tag ..

hej bloggen :) och alla läsare (y)
jag vet att jag inte skrivit på ett tag .. eh, ledsen .. =) men nu drar jag in med ett inlägg jao (a) så blir ni väl glada ? det får ni bannumig bli för det tar tid att skriva inlägg på bloggen :o ja men iaf, i helgen, fredag till söndag sov jag hos lina (a) dagen efter nyår, och innan det, dan innan nyår, hade jag också sovit hos lina. riktigt kul (y) vi nördade datan mest :$ ja det var kul. igår så var jag iaf med min s.k "hackspätt" annie (L) min baby. nååååra kort blev det ja... ja ni hittar dom mesta på annies bdb : "rudolf2" ^^ ja hon har t.o.m visiningsbilden som mig och henne, men ja hon e lite söööt (a) SÖTAST & SNÄLLAST. min sötnos /  hackspätt , vet att vi är löjliga (A) och jag är enligt henne hennes s.k kråka (a) <3 jaja men jag älskar tjejen fedt mkt. 
ja, imorgon blire inte så mkt. har inget planerat ^^ =) saknar min fisen rätt mkt också :( min bästish (a) anorlunda men underbar <3 (L) lol .. xd jaja idag var det iaf johannas födelsedag :d elva år, och hon fick en kamera, ja men här kommer en bild på henne iaf :


jag älskar dig syster, grattis på elvaårsdagen <3
HON E JU SÅKLART SÖTAST (L) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0