nya planer inför bloggen + dagen!

hejsan bloggaaan ;)
idag så ska jag skriva lite planer inför bloggen, och då menar jag lite också.

* börja lägga in bilder, nästan varje dag :)
* börja lägga in mycket mer youtubeklipp, då jag vet hur man gör det nu :)
* uppdatera MYCKET mera, och mycket mer seriösare :)

ja, det var väl dom "små"-planerna jag har inför bloggen då. så vi får hoppas på bättre uppdatering. ja vad vill ni ha mer i bloggen? skriv lite si och så om det tack! :d

DAGEN IDAG :
idag har jag varit i skolan, haft lite skojsigt sådära. ja berätta skoldagen? okaaaj då. jo först så var det en tråkig lektion med MATTE, äckligt tråkigt ja? och såklart innan vi börja hade vi en stor diskution om hur man beter sig i skolan?! fett nördigt och tråkiiiigt. sen så vare rast me vella och killarna ;) sen in igen, diskution -.- med världens suraste och tråkigaste fröken som DESSUTOM kränker folk -.- sen DAGS, svenskaboken, sen vare ju rast me samma pers, kolla på när alla killar spela ruggby (stavning) med en fotboll ;) sen vare DISKUTION IGEN, längre än förra men inte längre än första, sedan såklart hade vi dags innan vi skulle åka pulka i backen (idrotten idag) men jag hade inte termobyxor med mig så såklart jag och vella på en promenad i det iskalla vädret och prata råskit om allt och alla (: sen när man kom tillbax så satt vi med flygande mattan innan de blev mat. maten va pissäcklig, det var fisk i CURRYSÅS, skare inte vara kyckling det de?! och ris -.- inte för att jag äter kyckling men endå? ja men sen vare inte så mkt mer, rast, lektioner och sluta 14:15. ja då drog jag hem ofc. snackade "snobb" snack med hanna å maja ;) najjs, men sen kom sebbe och förstörde allting ;) men inget illa menat bror <3 maja e säbbäs assestent (stavning). så sen har jag ätit pankakor och suttit vid datorn. och sen om en 20 min ska ja gå ut te bussen, åka te kampenhof och vandra till gymnastiken. rätt najs dag va. men ska träffa cicci på gymnastiken. funderar på att säga ngt till henne? hahah. jaja men nu orkar jag inte skriva mera. nu lägger ja upp lite bildaaar.

 
hackspätten (L) kråkan


en rätt nyligen tagen bild på mej, men den blev tyvärr avlång, försööökt fixa ;s


en gammal bild på våra f.d. kaninungar, så jävla söta asså, var tvungen att ladda upp :)


jag och hanna kramaaa varann, ett tag sen o:


hoppas ni får en träävlig dag allesammans, pöössaaar <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0