Dålig uppdatering.

Hej!
Jag har inte skrivit på en VECKA! Spark i baken på mig så dum jag har varit! :/ Men iaf så har jag ridit lite och så. Jag lägger upp bilderna jag tog med Cornelias systemkamera senare också (LOVE DEN).
Men iaf, så har jag sett Twilight Eclipse, och den var jättebra! :) Älskade den verkligen ;) Men visst blev man lite besviken, och det är nog inte så konstigt med tanke på att dem tar bort saker ifrån boken och ändrar på saker... Men den var jättebra ändå! Jag såg inte på bio, jag såg på en hemsida med usel kvalité (Jag tycker att det är värt det.) Om ni vill ha länken till den sidan så finns den på min bilddagbok; ceciliasinicka :)
Det finns inte så mycket mer jag har gjort i veckan. Men mina kusiner kom i helgen och stannade tills idag och vi har haft det mysigt. En av kussarna, Johanna är fortfarande kvar. Och det har blivit fullt med godis och tårta för att Sebbe fyller år imorgon! :) Grattis i förskott, grabben (eller bror :p)
Jag har läst twilight lite och sovit jättedåligt, det är ju så jäkla varmt! Det går knappt att sova. Igår somnade jag kl 3 ungefär, efter att ha läst, druckit vatten och lyssnat på musik. Jag gav ju upp vafan! Jag kunde inte somna -.-
Jag lägger mig nu om typ... 25 minuter eller något :) Men stänger av datorn om en kvart. Jag vill inte sova. Det suger, och varför ens försöka när det inte går att somna?
Nej, nu får jag nog sluta skriva och så får vi se om jag orkar blogga imorgon, men förvänta er ingenting :)

Bilderna;









Vad tycker ni om min ögonfärg?




Blä på bilden :)

Men jag vågar inte lägga ut världens roligaste på Cornelia eftersom jag inte har hennes tillstånd :)
Ha en trevlig kväll!

Hejdå, puss puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Nu har du mitt tillstånd ;)

2010-07-07 @ 20:16:46
URL: http://clindblad.devote.se
Postat av: matte

härliga bilder

2010-07-22 @ 22:36:03
URL: http://sugen6.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0