Liseberg med Cicci.

Hej!
Ja, som rubriken lyder; idag har jag varit på liseberg med Cicci! Har haft det toppen verkligen, men fick stiga upp kl 5 på morran, usch. Hur ska jag klara mig när skolan börjar?!
Här är aktraktionerna jag åkte + hur många ggr:
- Juke Box (2 ggr)
- Balder (2 ggr)
- Kanonen (1 ggn)
- Uppskjutet (2 ggr)
- Höjdskräcken (1 ggn)
- Virvelvinden (1 ggn)
- Spinrock (1 ggn) *Stavning?*
- Uppsvinget (3 ggr)
- Någon för småungar typ :s (1 gång *ALDRIG MER*)
- Kaffekoppen (2 ggr)
- Slänggungan (1 ggn)
- Sagoslottet (1 ggn)
- Hang hai (1 ggn)

Just nu kommer jag inte på fler :p

Det var lite läskigt innan vi kom till liseberg, för fick följa med pappa till jobbet. Dvs HAMMARKULLEN!! Farligt ställe faktiskt, och pappa lämnade mig sittandes vid en bänk?! Dock var han ju i huset bredvid, men det var... förfärligt xd

Har haft det jättekul idag. Men nu är jag trött som stryk för att för det första; jag somnade vid tolv igår för att jag var så nervös inför morgondagen. Jag har sovit några timmar inatt (ca kl 12 - 5... *5 timmar*) Plus att jag har gått runt på liseberg från kl 11:00-18:00 ^^ Så höll på att somna på vägen hem :)

Men när jag får bilderna som vi tog av Cicci lovar jag att lägga upp dem. Dröm sött!

Hejdå, puss puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0