Lördag

Hallå.
Idag så har jag sett på titanic, det var ett tag sen ;) Älskar den verkligen! ♥ Och musiken är magisk... Kunde inte låta bli att se den idag asså :) Men det tog en del av min dag xd Den är ju tre timmar lång :o Men sen är den ju så sorglig också! Men gråter inte längre av den, men jag grät inte första gången jag såg den heller. Men efter några ggr kunde jag inte låta bli. Men när jag såg på king kong i förrgår grät jag som en stucken gris. Samma dag såg jag även jurassic park 2 & 3. Dem är så spännande! Det är det som gör dem så bra, allt bara händer xd Även om lite är förutspått ;)
Just nu äter jag lite godis och dricker cola. Mysigt :)
Men ska nog dra ned till kaninerna nu,

hejdå, puss puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0