Hejdå forshällaskolan...

Hej!
Då kom då dagen; skolavslutningen.
Detta året har varit fantastiskt med klass 6 söder. Kommer sakna alla så oändligt stort, och vissa inte. Alla år har varit bra, förutom dem som trotsar världen. Det har varit hemska och underbara minnen. Glömmer verkligen inte liseberg, jag satte mig i aktraktioner som jag aldrig skulle sätta mig i egentligen. Vill bara tacka alla för den tid ni gav mig, även om inte allt varit så jättebra. De flesta åren var dåliga, men detta är nog det bästa. Tack.
Idag så har jag åkt 3 timmar ungefär till örebro. Till min moster, eller ah Anettes syster xd Berättar nog mer imorn om vad vi gjort, för orkar inte skriva mer nu.

hejdå, puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0