Hos Cicci.

Hej!
Jag sitter här hos Cicci nu, jag har sovit här i två nätter. Cicci duschar just nu så jag sitter lite vid datorn ;)
Iaf, har inte bloggat på länge nu, jag borde få fy skäms på det. Men jag ska försöka bättra mig lite granna. Även på berättelsebloggen (beerattelser.blogg.se) men det går ju inte jättefort att skriva berättelser, men snart ska jag lägga upp fortsättningen på omöjlig kärlek. Men obs att sedan tänker jag inte ladda upp mer av den, eftersom jag gärna satsar på den. Det är i den berättelsen som allt kommer finnas i om man säger så.
Men nu byter vi samtalsämne. Igår kväll myste vi med godis o cola, och pratade mest och lyssnade på musik. Men sedan runt halv tre kanske la vi oss och sov till tio i tolv ungefär xd Så har bara varit uppe i 50 minuter kanske.
Men om typ fem-tio minuter ska Ciccis mamma ha datorn, så detta inlägget får sluta här.

hejdå, puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0