Hos Cicci.

Hej!
Under helgen har jag bara softat tillsammans med Cicci. Hos hennes pappa! Har inte varit här på flera månader :o
Iaf, på fredagen; först möttes vi på kampenhof. Sedan gick vi till willys, jag köpte ballerinakakor o en glass (ballerinakakorna köpte jag för att äta på tåget) Sedan gick vi till järnvägsstationen, missade tåget och fick ta ett lite senare tåg. Sen när tåget kom så steg vi på såklart, satte oss och började prata om allt och ingenting. När vi kommit till Göteborg Central mötte vi Ciccis pappa o Frida. Sedan typ gick vi runt och kollade, och Cicci fick köpt en fin bikiniunderdel (a) När vi var klara med det så åt vi mat (Jag åt pizza) Sen åkte vi hem och vi typ bara kollade på tv. På tvn kom det en film som var så sorglig och jag grät faktiskt :o Sedan söv vi gött.
Sedan på lördagen;  vi vaknade, åt frukost och Cicci gjorde sina läxor, duktigt. Senare på dagen åkte vi till Fridas pappa eller något och åt grillat kött och potatisgratäng. Det var gott. Plus att vi fick massvis med godis och en glass :D Sen kom vi hem då, och då myste vi med chips, godisbilar o choklad och såg på harry potter (3:an) Riktigt mysigt faktiskt! Sen så sov vi gott.
Och sen under söndagen (idag); vi vaknade, åt frukost på balkongen och drack lite monster (gott gott gott!!!) Sedan fixade vi oss och åkte iväg till någon grej där man kunde vinna saker och åkte typ lite (och då menar jag lite) aktraktioner. Jag hoppade bungy jump (asså inte riktig xd), asså det spände så jävla mycket! Men sedan åkte vi hem.
Men nu kan jag inte skriva mer, men tillägger iaf att tåget kommer kvart i sex.

hejdå, puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0