Liseberg

Hej!
Igår så var jag på liseberg med klassen (Så jag hann inte blogga..), toppendag verkligen :D Fick åka saker jag bestämt mig för att aldrig åka..
- Kanonen
- Uppskjutet
- Uppsvinget

Hade aldrig räknat med att åka dem, som den fegis jag är. Jag vågade även i mig i lisebergsbanan, som jag bestämde mig att aldrig åka igen (åkte den när jag var 9 år) efter att den kraschat :o Vendela tvingade in mig i alla. Men hur fan hon fick in mig i uppskjutet, eller snarare JAG, har jag inte en endaste liten aning om. Okej, här är allt jag åkte igår (Samt hur många ggr):

- Lisebergsbanan (3 ggr)
- Hang Hai (1 ggn)
- Spinrock (1 ggn)
- Colorado (1 ggn)
- Flumride (3 ggr)
- Kanonen (1 ggn)
- Uppskjutet (1 ggn)
- Uppsvinget (2 ggr)
- Balder (2 ggr)
- Små grodorna (1 ggn)


Det är dem jag kommer på just nu :)
Ville åka balder betydligt många fler ggr! Det är min favorit ^^ Och kanonen också, den var inte så läskig som den ser ut och vara. Och lopen känner man ju knappt av, dock "upp-o-ner-snurren" var lite äcklig. Men den var amazing, och rolig att åka. Spinrock var inget speciellt, men rolig. Hang Hai var helt okej. Colorado är rätt rolig med allt vatten, jag och Vendela skyddade oss med henne Geisha-stjärnvinst ^^ Uppskjutet var hemskt när man åkte ned första ggn, jag skrek som in i helvete ;) Men sedan var den rätt go :) (Måste göras om!) Uppsvinget var jättehärlig, den var verkligen uppskattad! Små grodorna var tråkiiiiiiig. Lisebergsbanan är underbar, jag älskar den! Flumride är underbar, den älskar jag också :) Och vill bara tillägga att jag verkligen älskar balder, det är den bästa jag någonsin åkt. Fyfan vad jag älskar den! ♥
Vendela frågade bara "Ska vi åka den eller?" när hon kollade på HÖJDSKRÄCKEN. Jag kollade och sa "fan heller" xd Den ser så jävla läskig ut O_O Sen så vann Vendela stjärnvinst på geisha, gött! Jag hade tur så jag fick en låda (Den är inte alls slut, hehe...) Jag vann ingenting.
Sista jag åkte var flumride, men fick ingen plats med Vendela så fick åka med några killar i min klass istället ^^ Men jag ville ju sitta längst fram :( Fast jag vet att jag skulle få ångra det senare (Den som satt längst fram översvämmades rejält i backarna) Sen så gick vi även gasten, riktigt vidrigt. Stackars Vendela fick gå längst bak, och klängde sig på mig och bara "CICCI!" Hehe :) Men det var ett rum som en grej snurra runt, och då kändes det som om man liksom hängde med, fifan :o
Om ni har tur dyker det upp bilder ifall Vendela skickar.
Jag hade en toppendag iaf, tack 6 söder för ett roligt minne! Men nu ska jag gå och äta, så...

hejdå, puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0