Midsommar igår!

Hej!
Jag hade en dröm för en dag sen, en dröm som jag egentligen inte vill prata om. Jag tänker inte berätta vad som hände i den heller. Men jag blev sårad av den iaf, alltså jag ville verkligen att det skulle hänt irl... Så jag blev faktiskt deppig och sårad över den. Det har jag aldrig blivit förut, asså såklart så har jag ju velat att en dröm skulle bli verklig, men aldrig på det här sättet :( Det är ju helt sjukt.

Men iaf, igår så var det ju midsommar! Då åkte jag till Anne moster med mamma, Reijo och hanna. Eller ja, vi åkte faktiskt taxi dit :p Vi grillade kött och korv (euuw), kollade på film med mina kusiner o hannis pannis. Sen så typ fick vi massa chips åså såklart jordgubbstårta. Men så konstig som jag är så tycker jag inte om jordgubbar så det blev bara själva tårtan för min del. Men så var alla helt galna och höll på :o Men det var riktigt roligt! Sedan så åkte vi taxi hem igen (:

Idag har jag bara varit hemma och ska nog ev snart äta godis :) Ville egentligen hälsa på Kim...
Men nu har jag absolut inte något mer att säga, mer än "FÖRLÅT FÖR EN DÅLIG UPPDATERING :d"

hejdå, puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0