Tråkigt.

DAGENS

låt - har inte lyssnat på musik idag
saknad - annie :(
kläder - jeansshorts, t-shirt, bh, trosor
mat - macka o godis ;)
köp - godis
göra sen - vet inte
godis - maraboe chokladkaka (daim o nonstop)
pinsammaste - inget :p

SVARA ÄRLIGT
tycker du om att plocka svamp? -
nej

tycker du om godis? - älskar
hur många gånger i veckan äter du godis? - det är olika, men 2-3 ggr ksk
äter du oftast nyttig mat? - ne
tycker du att du själv är söt/snygg? - inte alls
brukar du ge mycket komplimanger till andra? - hmmmm
är du nöjd med ditt förnamn? - så länge de passar mig är jag nöjd
tycker att du själv är smart? - haha nej
vad är det sämsta hos dig? - mitt utseende?
vad är det bästa hos dig? - min personlighet
har du bra självförtroende? - haha inte direkt
hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - jag hoppar nog över den frågan...
tycker du om att vara med tjejer? - beror på vilka tjejer
känner du dina grannar? - ja
vad har du för färg på dina underkläder idag? - trosa; svart bh; knallrosa
äger du några björn borg kalsonger? - ne
hur många? - -
är du en björn borg-fjortis? - nej -.-
gillar du skolan? - inte alls
har du någon gång skolkat? - nej
spelar du något instrument? - nej
vilka sporter/aktiviteter har du gått? - fotboll och gymnastik
har du några tatueringar? - nej
hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - olika dag till dag

BRUKAR DU..
sova? -
every day?
ta mediciner du inte borde ta? - tar aldrig mediciner frivilligt
skada dig? - asså jag brukar slå i mig så jag får ont, men inte allvarligt
klä dig i svart? - vet inte
lita på folk? - beror på vem
skada dig med flit? - nej
drömma mardrömmar? - vet inte :s
gå i skolan? - ja -.-
gå i kyrkan? - NEJ
ljuga? - det händer men ytterst sällan
vilja dö? - nej

HAR DU..
för många vänner? -
nej
förföljelsemani? - ne
någon annan psykisk sjukdom? - nej :d
skadat någon?- inte allvarligt
färgat håret? - inte hela håret
några piercningar? - nej (om inte öronen räknas?)
några tatueringar? - nej
egen dator? - ja :D
gjort bort dig rejält? - ja

ÄR DU..
snäll? -
inte alltid
snygg? - haha nej

söt? - haha nej

gullig? - haha nej

kort? - nej inte så

lång? - nej inte så

kär? - NEJ

normal? - haha inte direkt, fråga bara cicci

klantig? - ja det är jag väl kan man säga

 

hejdå puss puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0