bilderna

nu kommer resten av bilderna, kom på att det var för att jag satte ngra saker över ögonen på bilderna jag försökte ladda upp, som jag gjorde om på paint. så gör d på picnik ist , :)








































det var typ alla bilder jag kunde bjuda på :):):)
fråga:
tycker ni om när jag lägger upp bilder från mina dagar, som denna tex?

nu vill ni ksk ha en kort sammanfattning vad vi gjorde under dagen? :)

- träffas på kampenhof
- gå t typ br för att annie skulle köpa ngn grej t moa
- gå t mc dolnads
- typ gå runt eller ngt
- willys
- åka buss för skojs skull och ta en MASSA kort
- gå t ngt ställe för gamlingar o ta kort
- gå till en lägenhetsbyggnad och ta kort när vi ligger ned
- gå till kampenhof
- säga hejdå *gråta* och kliva på bussen

som sagt, kort sammanfattning om dagen. tack för en underbar dag annie, jag älskar dig ♥ 

hejdå puss puss


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Bilder är skit bra! Mycket roligare att läsa då :)

2010-03-29 @ 13:57:57
URL: http://clindblad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0