cicci idag! :)

shena där
idag så har jag gått på stan med min underbara älskade lilla cicci, men tjejen har en STOR del i mitt hjärta! och älskar henne högt ..
detta är blev jag hur glad som helst över, hade kunnat gråta:

jag är helt seriös, jag kunde gråta allvarligt .. :(
ja först så gick vi bara runt prata å sånt där kul. haha d kom fram nån jävla gubbe o typ började snacka me oss?! o så lixom hade han en hund me sig, stackars hund! :( ja asnajjs dag, måste göras om! o så ksk ska sova hos henne på fräda. jäss minnena kommer tillbax och blir fler. kan livet bli perfekt, som det en gång var? jo d ksk, det var då jag mådde som bäst, när jag var med henne. allt var så perfekt med henne. och jag kommer aldrig lämna henne, aldrig! <3
för jag älskar dig <3

men såklart så vill ni ha bilder va? ;s
täcker över bådas ögon, för annars blir nog cicci sur :(















jag vill att du ska veta min underbara cicci, att sedan första gången jag såg dig så visste jag att det skulle bli ngt. kanske inte såhär starkt, men jag visste att det kunde hända ngt. jag älskar dig verkligen och jag kommer aldrig att överge dig. NEVER.

cecilia skaresund schröder
när du flöt in i mitt liv, som vatten genom galler, så chockades jag över hur snabbt du fångade mitt hjärta i din hand och gjorde mitt liv till en perfekt dröm. men när allt väl är bra, så varar det ofta inte länge, för mig. när allt för mig är bra, krossas det. på ett eller annat sätt så gör det de. men när du kom in i mitt liv kände jag något annorlunda, äkta vänskap. perfekt vänskap som inte kan krossas på något sätt. varje gång jag ser på dig känner jag mig stolt. alla minnen som vi har skapat har varit dem bästa i mitt liv. allt vi kommer gå igenom tillsammans, kommer vara perfekt. allt bra som hänt, och allt dåligt som har hänt med oss, vi kommer ta oss igenom det. vad som än händer! jag har lovat dig att alltid finnas här, att aldrig svika dig, att aldrig någonsin ta ifrån dig någonting. vad som än händer med ditt rykte och vad alla än tycker om mig ska du veta, att jag kommer stå kvar här som en klippa. dagen idag var bäst, och det som kommer kommer vara perfekt. du är faktiskt en av mina höjdpunkter, som du än gång var också. allt känns som förr, även om det är annorlunda nu. men en sak är säker, jag lär mig av mina misstag och jag gör inte om dem. jag älskar dig, tack för att du stal mitt hjärta. jag känner mig inte ens värd det ♥

hejdå puss puss :) 
 


Kommentarer
Postat av: cicci :P

vad hänte med mina ögon! ;)<3



:p<333

2010-03-30 @ 21:49:35
Postat av: line

du skriver så underbart fint :) <3

2010-04-01 @ 16:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0