FÖRLÅÅÅÅT!

shena shena bloggarN
får la be om ursäkt för en dålig uppdatering .. men nu har jag iaf fixat nu header, ny bakrund & såklart ett nytt inlägg! det är dagens uppdatering (: ja.. jag har en pinsam sak att skriva idag.. asså vändäla är ju i thailand & lixom har inte direkt någon att vara med, så vet ni vad jag gör ist? :) jo jag har en "låtsaskompis" som jag går runt med & pratar med på engelska. rätt pinsamt. men det är faktiskt asnajjs. det gör mig faktiskt glad & det känns faktiskt som om det är någon som står där & pratar med mig, även om det är jag som kommer på frågorna åså. det är faktiskt JÄTTEPINSAMT, & trots detta faktum så säger jag det nu till hela jävla världen :s hahhahahahahhahahahhaa. jag är smart va? (;
vad tycker ni om den nya headern? jag är väl inte så jättenöjd, men så fort jag frågat lina om en headersida så ska jag sätta in en ny. & mycket bättre än picnik är den :) idag så blirre gymnastik, läsning & film .. :) hehe.. :d & bjuder på en bild som jag tog i morse, dock inte så fin men .. ;


hoho här e jag

sminket jag hade på mig i morse (e tvungen xd):
* mascara
* foundation
* rouge
* läppglans
+ plattat hår

ni får ha de så gött ni :) komentera!
hejdå, puss puss

Kommentarer
Postat av: jennifher.blogg.se

read my blogg!

2010-03-02 @ 17:42:31
URL: http://jennifher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0