förlåt igen ..

shena shena bloggarN
då vare ett tag sen igen dårå ;o jag e inte direkt någon storbloggare :D:D jo å de e samma med den andra bloggen, nivet http://beerattelser.blogg.se/ ;) men kolla gärna om ni vill ändå. idag så blir det gymnastik och ev träffa cicci där :D var med henne förra tisdagen förresten på stan :DD det var då på tiden att vi ställde allt till rätta. ska berätta vad vi gjorde i punkter xd;
- träffades på kampenhof
- pratade lite medans vi gick runt
- gå till willys
- träffade annie, rebecka tror jag hon hette ;$, fellie och typ fk
- gick till mc dolnads och käka med allihopa
- gå till typ lindex, kicks o sånt
- köpa godis, jag köpte en glass (HAHAHAHAHHAHAH)
- gå till en till godisaffär eftersom cicci skulle köpa tuggummi eller ngt :s
- gå till gympan
- åka heeeeeeeeeeeeeeeeem
det var de som hände xd

idag så har jag bara varit i skolan och suttit vid datorn, ska dra typ kl 16:55 för då kommer bussen :)
jag har hittat rätta till på datorn, riktigt bra tycker jag! :):)
bjuder på en *ful* bild innan jag går;


ful e jaaaaaaaaag :D:D:D

fast vet ni vad? jag lägger upp en text jag la upp på bilddagboken.se också;

jag ska säga allt detta, sant;
- jag väger 54,9 kg
- jag är 1,60 m lång
- min skostorlek är 29 ev 40 till mindre skor
- på tröjor använder jag ofta XS
- min mage sticker ut, dvs den är inte platt. man kan märka detta när jag bär linnen (vilket jag gör jämt typ)
- jag har sneda tår
- jag har breda fötter eftersom jag gick på tå när jag var yngre
- mina tånaglar är väldigt ofta långa
- min underläpp är torr och ofta med sår, dem är inte direkt mjuka
- mitt hår kommer bli slitet
detta är mitt utseende, och jag säger INTE att allt är dåligt
men seriöst, jag är ful som stryk.
 
här är delar av det jag är;
- jag är blyg
- jag bryr mig
- jag vågar knappt säga ifrån
- jag är en bokälskare, kan läsa dygnet runt
- jag umgås knappt med vänner
- jag har få vänner
- jag är äkta och lyssnar på mina vänner
- jag lyssnar inte på all skit som sägs om mina vänner, jag står för dem
- jag snackar inte skit om mina vänner
- jag kan snacka skit om mina ovänner och sådana jag inte gillar
- jag försöker göra så gott ifrån mig så möjligt
- jag bryr mig om mitt utseende, men jag tycker inte att jag lyckas bra med att fixa det
- jag litar bara på fisen & min familj till 110%, inte på någon annan
- jag ljuger inte, kanske någon vit lögn till min familj då och då, men inte ofta alls
- jag är känslig och tar åt mig om någon säger att jag är ful, dum i huvet osv
jag har fördelar och nackdelar med mig själv, men jag är äkta och det skäms jag inte för att säga ..

allt har varit sant, såhär ser jag mig själv

hejdå, puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0