kommit hem från skolan

shena shena bloggarN
just nu sitter jag och tuggar tuggummi, lyssnar på härlig musik och nördar bdb. jag har precis kommit hem ifrån skolan. idag i skolan har vi varit i simhallen. å egentligen skulle jag inte varit med eftersom jag hade slarvat bort mina två bikinis, men lena sa att hon kunde hyra åt mig så fick vara med ändå :) så just nu har jag JÄTTETRÄNINGSVÄRK eftersom jag simmade typ 8 längder + att jag hade gymnastik igår så jag HADE REDAN lite träningsvärk, good vaaaaaaaa? ;)
sen så är det mässa på lördag! det ser jag fram emot, men det jag inte ser fram emot är att få gå upp typ .. TIDIGT eftersom bussen i skolan kommer typ tjugo i sju -.- eller ngt .. sen ska jag & vendela sätta upp våran monter och göra de najjs o så får vi se om vi vinner ngt :) ett lycka till? (;
idag har jag inget planerat alls, har absolut inget att göra :( men saknar min annie, min fisen och lina just nu .. ;(
nu ska jag säga en sak som är lite "weird" om man säger så: men asså varje dag, nästan hela tiden så brukar jag tänka i mitt huvud som en berättelse, mitt liv allt som händer. om man säger såhär, jag går på en väg, till gymnastiken till exempel, så kan jag tänka såhär i mitt huvud:
en fågel flög förbi, vacker och blå. tänk att få vara en fågel? så fri och inga regler. istället för denna hemska jord, med alla brottsligheter, alla mord och alla regler. fri som en fågel, vill jag vara.
haha jag är lite weird :D:D:D men det posetiva är att jag lätt får idéer till nya berättelser! :) men vet ni vad? nu ska jag nog dra ifrån bloggen och inte tråka ut er mer (:

hejdå, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0