Ny header igen!

shena shena bloggarN
idag fick jag reda på den dära sidan så jag gjorde en ny och satte in :) bra va? (: blev faktiskt rätt nöjd denna gången! :) idag så har jag faktiskt bara läst och läst! jag ÄLSKAR att läsa och ni får gärna tipsa mig om böcker. jag läser helst kärleksböcker, det är någonting jag uppskattar högt. har läst de hära böckerna "pojken som kallades Det", jättebra och JÄTTEHEMSK bok. men den är riktigt bra, och sann och dessutom pojken själv (när han blev vuxen ofc) som skrev boken. jag läser om serien twilight just nu, för jag älskar dom och det är de bästa böckerna jag någonsin läst! är lite mer än halvvägs på tredje boken just nu :) om jag måste sätta de i ordning i favoriter sätter jag de nog såhär;

1. om jag kunde drömma
2. ljudet av ditt hjärta
3. så länge vi båda andas
4. när jag hör din röst

men alla har sin speciella charm och det är inte mycke "värde" i mellan. de e i princip lika bra alla fyra :) jag tjatar rätt mycket om de böckerna va? xd men jaja läsning e mitt liv, de bara e så nivet (; och att nörda böcker är något jag gärna gör :d
men sen tycker jag också mycket om att skriva själv. jag får också ofta idéer ifrån mitt eget liv, till exempel med "låtsaskompis", jag skriver just nu en kärlekssaga om det :) lägger upp den på bloggen när den är klar. sen har jag gjort en serie som heter "äkta känslor" och det finns två ute som jag gärna lägger ut någon dag! håller på med trean och namnet på sagan säger ganska mycket om vad den handlar om va? ;) sen skriver jag om en skog som typ är "farlig" och "ond", låter lite löjligt men aja, den heter iaf "de ondas skog". men jag har också en talang att BÖRJA på en berättelse och sedan glömma bort den x) men nu ska jag nog inte uttråka er mer! jag säger hejdå nu och GLÖM INTE ATT KOMENTERA oavsett om ni känner mig eller inte! :)

hejdå, puss puss 


Kommentarer
Postat av: Natalie :) <3

själv tycker jag: så länge vi båda andas, om jag kunde drömma, När jag hör din röst & ljudet av ditt hjärta ;)

fin blogg :P

2010-03-29 @ 22:30:25
URL: http://nataliejns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0