snart skola!

shena shena bloggarN
nu ska jag snart gå ut för att vänta på bussen, och sedan ska jag till skolan! det är en av mina favoritdagar idag, nämligen fredag :) jag älskar fredagar, går inte att beskriva varför. men jag älskar lördagar också, mer än fredagar iaf ;p idag så ska jag till skolan (sagt, jag vet), sedan ska jag åka hem, kolla femte avsnittet av the vampires diarys, efter det ska jag nog packa, sen ska jag nog läsa. Sedan klockan 5 sitter jag nog hemma hos mamma med min dator! dock inte med internet så .. :) men jag slänger nog in ett inlägg när jag kommer hem efter skolan, eller någon/några ggr hos mamma! :) jag älskar att vara hos mamma! men de dåliga är då att jag ska stå modell igen -.- hahhahaa, tänk MIG som modell lixom? xd HAHAHAHAHAHAHAHHA. rena rama skämtet liksom! :o sen så ska jag på kalas hos min kusin som blir 21 eller ngt, på söndagen. det ska bli kul, har inte träffat mina kusiner på typ, tusen år! sandra och helena, saknar dom .. :/ (: så det blir kul.
sen när jag kommer hem igen blirre nog läsning igen! jag älskar ju läsning! väldigt, väldigt, väldigt mycket :) jaja, men nu har jag faktiskt inget mer å skriva :$ men längtar till mamma & till läsningen just nu, och VERKLIGEN INTE till skolan .. :/ skulle egentligen tagit med mig termobyxor (stavning), men hade inga just nu .. :(
slänger in en bild, + sminket under!


jag gillar inte bilden mer än ni :)

sminket:
* mascara
* foundation
* rouge
* läppglans

hejdå, puss puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0