trök :)

shena där
innan jag fortsätter kolla på film ska jag göra detta för jag har pisstråkigt :D:D

1. Fullständiga namn: cecilia sinicka kristiansson
2. Född: 13 februari 1997
3. Vart bor du: uddevalla
4. Bor tillsammans med: min familj
5. Husdjur: familjehusdjur; 1 hund, 3 katter, eget djur; 2 kaniner
6. Färg på ditt hus/lägenhet: vit
7. Klass: 6 söder
8. Vilket år tar du stundenten: vt nt
9. Något jobb: nej
10. När ska du sova ikväll: kl 22:00 typ
11. Duschat idag: nope :)
12. Kramat någon idag: naaj ;o
13. Pussat någon idag: nej
14. Vad har du ätit idag: macka, stuvade makaroner typ
15. Dagens kläder: två linnen, en randig kofta o team sportia mjukisbyxor
16. Dagens smink: foundation, mascara & rouge
17. Dagens sötnos: cicci? (a)
18. Dagens roligaste: inte en aning 
19. Har du många vänner: nope
20. Hur många har du kysst: hehe ;$
22. Vem kramade du senast: vt nt, d va iaf några dagar sen ..
23. Föredrar du tjejer eller killar: beror på vilket sätt
24. Hur många har varit otrogna med dig: ingen
25. Har du pojk-/flickvän: no
26. Vem pratade du i telefon med senaste: fisen eller annie
27. Vem fick du senast sms ifrån: orkar inte kolla

FAVORIT

28. Film: typ twilight, arn & serien vampire diaries :))
29. Låt: har ingen
30. Mat: har ingen
31. Dryck: coca cola
32. Färg: många
33. Stad: har ingen :) 
34. Land: har inget (:
35. Ämne i skolan: inget ämne e kuuul :o 
36. År: har inget direkt

SENASTE

37. Personen du tänkte på: cicci (:
38. Personen du kysste: har inte kysst ngn :$
39. Gången du spydde: ngn gång förra året
40. Gången du grät: vt nt
41. Pizzan du åt: vesuvio (stavning!) 
42. Gången du var i Göteborg: ett tag sen
43. Gången du var i Stockholm: aldrig varit
44. Gången du var på konsert: ojojoj
45. Personen som såg dig gråta: pappa tror jag 

ANTINGEN ELLER

46. Svart eller vitt: båååda!
47. Hund eller katt: hund
48. Ute och festa eller hemma och mysa: har inte provat båda så vet ju inte såklart (:
49. Tvspel eller Dataspel: vt nt :s
50. Singel eller upptagen: singel
51. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: vetefan
52. Ragga eller bli uppraggad: inget tack.
53. Big Brother eller Paradise hotel: ?
54. Svart eller blont hår: passar olika på olika personer.
55. Blåa ögon eller bruna: blåa ögon
56. Choklad eller lakrits: choklad, fifän för lakrits
57. Göteborg eller Stockholm: har inte varit i båda städerna
58. Höger eller vänsterhänt: höger
59. Coca Cola eller Fanta: coca cola
60. Pizza eller kebab: pizza
61. Randigt eller Prickigt: randigt
62. Älska eller älskas: båda
63. Leva eller dö: leva tack.

ANTAL

64. Personer du älskar: mina familjemedlemmer (inklusiv djuren), alla mina vänner
65. Personer du hatar: d vill ja inte ta upp.
66. Personer som sagt ''jag älskar dig'': många
67. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: ingen 
68. Glassar du ätit på en dag: ojoj en hel jävla del
69. Festivaler du ska på detta år: inga tror jag
70. Gånger du haft minnesluckor: va?
71. Gånger du slagits: två/tre ggr på riktigt, massvis på skoj
72. Personer du saknar just nu: annie, cicci, fisen, lina .. massa

VEM

73. Vill du kyssa nu: ingen
74. Ska du träffa imorgon: cicci ksk
75. Sjöng du senast för: ojoj d va länge sen, senast som HÖRDE mig var nog johanna
76. Hade du senast en msn konversation med: cicci
77. Spelade du tvspel med sist? jonathan tror jag
78. Vill du ta med på en romantisk resa just nu: inget romantiskt för mig nej :)
79. Vill du kasta en sten i huvudet på: haha
80. Förtjänar att dö: dem SOM dödar (:
81. Ville du sova jämte inatt: en kompis som heter .... :OO
82. Tycker du om: ingen (:

VAD

83. Gör dig glad: massa things
84. Vill du helst göra nu: träffa cicci :(
85. Önskar du att du slapp göra: hm .. mkt :o
86. Vill du ha just nu: godis
87. Önskar du dig i födelsedagspresent: kamera!
88. Längtar du till: imorn ksk 
89: Tycker du om dina betyg: har inte betyg lilla du :) 
90: Ångrar du i ditt liv: en hel javla massa skit
91. Är det bästa som hänt dig: många saker, men typ att jag träffade vissa personer och så ..
92. Hur mycket är klockan: 16:11

SKULLE DU HELST
1. Pierca tungan eller läppen? - tungan e finast (:
2. Vara seriös eller oseriös? - beror på i vilket läge
3. Dricka grön eller röd mjölk? - grön, men jag dricker faktiskt blå (:
4. Brinna upp eller drunkna? - javlar, d va ett svårt beslut :o
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - vickan skulle jag kunna umgås med som med vänner, men annars vänner

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om någon nu? - nope
2. Har du skolkat? - nej
3. Varmt eller kallt? - varmt
4. Soligt eller regn? - soligt
5. Är du nyttig av dig? - inte direkt (:

ne nu ska jag chatta me cicci o kolla fiiilm :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0