trött somfan!

shena folket
just nu sitter jag i min säng med datan i knäet och nördar down av jay sean :) ni MÅSTE hålla med om att den e fett bra eller? :o ja iaf som sagt så är jag fett trött o ska sova om ngn timme, vid elva tiden (: men längtar inte direkt xd idag så har jag inte gjort så mkt mer än å varit i skolan. jag läser en ny serie som heter katitzi, eller ja har läst den ett tag i skolan nu men ändå, och läser liksom fortfarande twilight xd haha jag är en riktig nörd jag. iaf så handlar d om en zigenare, o d e liksom en sann historia. rätt hemsk ändå, men också otroligt bra! :) just nu läser jag hemma, fick hem tre böcker. tja fick en bok i skolan, och den läste jag ut redan i skolan ;$ sedan läste jag ut andra senare när jag kom hem och just nu håller jag på med tredje. det var nioende, tionde och elfte boken. asssbra! :)
iaf ser det rätt lovande ut att jag ska få sova hos cicci på fredag, man längtar ju inte liiiite heller?! har inte sovit hos henne på flera MÅNADER! sers fram emot iaf! :)
nej nu ska jag sluta skriva!

hejdå puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0