5 / 5 - 2010

Hej!
Idag så har jag varit i skolan och varit hemma, suttit vid datorn, deppat, skrattat, varit glad, blivit besviken, blivit förbannad, blivit irriterad, varit trött, varit opigg, varit hungrig, varit mätt, fått en chock m.m. ^^
Just nu så är jag iaf trött somfan och svinhungrig samt på dåligt humör. Jag sitter vid datorn, kollar bdb, facebook, farmville, kollar film samt lyssnar på musik. Asså jag varierar mellan film och musik. Om en kvart ska jag äta flingor, rostade bröd eller båda och bli hyffsat mätt. Och ännu mer snart ska jag sträcka på mig eftersom jag har fått ont i ryggen -.- Nu fick jag ont i öronen också (av headsetet). Men jaja.. Jag har jättetråkigt så underhåll mig :( Besök min bdb och kommentera: ceciliasinicka.. Men accepterar inga vänförfrågningar om jag inte känner er men det är fullt acceptabelt att bevaka (: OOO, nu fick jag ett mejl från mamma :d Asså jag ska åka till henne i helgen, lucky me (a) Och då får jag nog ta och ta lite kort med hennes megabra kamera! :) Och får se om det kommer upp lite här? ;) Iaf så ska jag nog sluta skriva en massor av ointressanta saker nu.

hejdå, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0