Bilder från helgen.

Nu har jag plockat ut några bilder som jag får lov att lägga ut för Cicci :) Så här kommer dem:


Cicci gungar (klicka för större storlek)

Jag gungar (klicka för större storlek)

Cicci hoppar från blåa huset, hon är sötast <3 (klicka för större storlek)

Jag hoppar från blåa huset (klicka för större storlek)

Bild 1: Cicci går med mig på ett berg
Bild 2: Någon konstig sak som jag tyckte var läskig o.o
Bild 3: Ett nedfallet gammalt träd, och när jag gått över, vad fan ser jag då? EN HUGGORM?! Det var fan asläskigt O-O
(Klicka för större storlek)


Elda i tunnan (klicka för större storlek)

Det var dem bilderna jag hade att erbjuda!
Ett nytt inlägg om vad jag gjort idag kommer strax ;)

hejdå, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0