God morgon.

God morgon!
Sitter här i sängen med datorn i knäet :) Mysigt! Kollar film, bdb, fb och fv just nu, men alla är så himla osociala :( Det är ganska tråkigt. Idag ska jag leka modell igen -.- Men sen ska jag till mina kusiner (: Och så kanske vi ska baka tårta xd Och jajajajaja, duscha ska jag kanske också göra, och ta FOTON med mammas kamera! :D:D:D:D Ta kort is the shit. Bäst (a) Jamen som sagt så är jag fortfarande död, och jag kämpar för att överleva - SERIÖST JAG KOMMER DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. Okej, ANDAS Cicci.. -tappar andan- Okej, jag överdriver. Men jag är iaf död nu så who cares xd
Sen imorgon så ska jag åka hem, och sen vad jag gör får vi väl se. Hanna är störande, hon håller på att spela wii, hon har nördat det sen igår xd
Nu har jag inget mer å säga!

hejdå, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0