Helg med Cicci.

Hej.
Ni som inte redan vet så har jag varit hos Cicci hela helgen! Vi har haft det bäst och gjort massor med roliga (för oss) och konstiga saker. Nu ska ni få saker vi gjorde av varje dag:

Fredag:

* Komma till Cicci och stöta på några med en bebiiis, söt.
* Sätta sig vid datorn xd
* Bli tvingad att äta tonfiskröra (BLÄÄ)
* Äta MIN kvällsmat
* Vi satt och prata med Ciccis mamma, och då drog vi konstiga skämt. Den här fattade inte jag förrän typ en miljon år: "Ett plan kraschar på gränsen mellan Sverige och Norge. Var begraver man dem överlevande?" Dem tyckte jag var blonda hela bunten (Cicci, Ciccis mamma och Ciccis mammas kompis) Fattar ni? :p
* Vi gick till blåa huset, och kolla på vampire diaries och sov inte alls.
Vi somnade inte, fast jag måste erkänna att jag råkade somna med datorn i knät när vi såg på nionde avsnittet.. Klumpigt!

Lördag:

* Råka somna med datorn i knät
* Må illa
* Äta frukost (macka med ost och smör + oboy)
* Sitta vid datorn en stund
* Gå ut och gunga + ta kort
* Hoppa från blåa husets tak + ta kort (Det var läskigt O-O)
* Greja nere vid vattnet, TRÅKIGT
* Ramla som den klant jag är, skrapa upp knäna och händerna och få ett megablåmärke i sidan -.- Allt värker än idag?! Och Cicci fick se mig gråta för första ggn, jag berättar mer detajerat om det sen O-O
* Elda i tunnan, och bara elda en miljard tidningar?!
* Gå till blåa huset och kolla dem sista avsnitten av vampire diaries
CICCI BLIR MYSTISK: Hon vaknar upp under 17 eller 18 avsnittet och jag bah: "Va e de?" Och hon bah: "Jag tyckte jag såg någon", man bara wtf?! Hon sa att det var en blandning mellan Pearl och Elena från vampire diaries, hon såg dens ansikte och det var liksom ASMÖRKT?! Fyfan vad läskigt O.O
* Väcka Cicci, och hon vaknar, mmmm:ar och säger något konstigt som slutade på "äst"?! Prata i sömneeeeen ;o
* Sova och höra prasslande ljud O-O (möss?!)

Söndag:
* Bli väckta av Oscar
* Prata om en miljon saker
* Gå in och äta frukost
* Sitta vid datorn
Sen kommer jag bara ihåg att vi spelade sims 3 och Cicci var så snäll att hon snodde min pojkvän ^^ Eller "på g"-pojkvän :o FAN TA HON :d

Bilder kommer senare idag eller imorgon! :d

Ja, en mer detajerad beskrivning om när jag ramla:
Jag går ut ifrån blåa huset och Cicci har redan gått o dissat mig ^^ Så ser jag ngn vid tunnan där vi skulle elda, så jag springer dit, och vad händer? Jag halkar och ramlar rakt fram?! Jag skrapade upp mina händer, mina knän och fick ett stort jävla blåmärke i sidan. Det gjorde asont! Ciccis mamma kommer farande (det var hon som stod vid tunnan) och hjälper mig och säger typ "du får svära, du får gråta", och höll på ^-^ Sen så började jag gråta, gick in och tvättade av mina sår. Fan att man ska ta och skada sig då..


Sedan var det meningen att jag skulle komma till uppvisningen till gymnastiken, men av en privat anledning kunde jag inte komma. Det är bara två personer som vet varför.. Men iaf, förlåt alla som trodde att jag skulle komma, det var inte meningen att detta skulle hända. Och ja.. Jag ville faktiskt komma!

Idag så försov jag mig, jag gick upp fem över sju och jag går ut te bussen senast 07.40 och på 35 minuter skulle jag hinna göra i ordning sallad och gå ned till djuren, äta frukost, borsta tänderna, bädda sängen, sminka mig, platta håret någorlunda, fatta vilken kamp eller när jag brukar hinna det på en och en halv timme typ precis?! Så jag fick stressa igenom mig morgonen. Och vad struntade jag i nudå? Jag struntade i att äta frukost, borsta tänderna och bädda sängen. Borsta tänderna var inte SÅ farligt eftersom jag inte hade ätit ngt. Men iaf så tog jag med mig en banan och ett äpple till skolan + att jag åt en banan medans jag väntade på bussen, NÅGOT måste man ju iaf få i sig? Och sedan så blev det något äckligt i skolan, typ korv, kyckling och ris i ett enda pack?! Och eftersom jag varken äter korv eller kyckling så blev det knäckebröd. Sen när jag kommit hem nu  har jag inte orkat göra i ordning något att äta. Jag känner mig så nyttig! :o

Jag saknar gymnastiken! :(
Men nu så ska jag nog dra från bloggen och så får vi se vad det blir av bilderna :)

hejdå, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0