Hos kusinerna nu.

Hejj!
Nu är jag hos kusinerna och eftersom jag sa att jag skulle blogga när jag kom dit så skriver jag nu :) Iaf så fick jag nästan tid vid datorn direkt :p Josephine sitter bredvid mig och grejar, hjälpte henne precis med att zooma ut. Sen ska vi äta lite grann och jao... Det är väl själva nuet :)
Idag så åkte jag till stranden med Juha, Kim, mamma, Reijo, Johanna, Josephine o Jonas, och då fiskade vi krabbor och åt bullar (y) Det var mysigt. Men bad blev det då inte, kunde inte ens doppa fötterna ordentligt :o Haha. Vi fick en mysig stund med massa prat, Kim vill jättegärna att jag ska gå på universitetet :o Ja men sen kom vi hem iaf och sedan åkte vi hit igen =)
Nu ska jag hjälpa Josephine med lite grejer till hennes blogg, kolla uppdateringarna på http://jkankaala.blogg.se/ :)
hejdå, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0