Hos kusinerna.

Hej.
Just nu sitter jag hos mina kusiner och dem är lite galna av sig :o Även Jari och Suvi är här :D Och fick smakat på lite saker.. Bl.a. öl (äckligt), ett särskilt kött (okej), en konstig sak som luktade karamellaktigt med alkohol (okej) och typ kaffe igen bara för att jag påpekade hur äckligt det var ^^ (ÄCKLIGT!). Mjo, vet att jag är rätt dum i huvudet haha xd Men iaf så sitter Jari, Josephine, mamma och Reijo (med Johanna i knät) i soffan och framför dem står Jonas. ALLA håller på och dampar sönder totalt. Haha. Kim och Suvi sitter i köket, Juha sitter på en stol bredvid mig och grandskar dem andra dampbarnen och dampvuxna. Alla skrattar ihjäl sig och för massvis med oljud! Störande xd Ja, men nu har jag inget mer att skriva så jag lägger upp ett inlägg imorgon eller när jag kommer hem.
hejdå, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0