Liseberg imorgon

Hej!
Har inte bloggat på några dagar, eller ja, inte på hela helgen. Ledsen för det, people :)
Idag så har jag bara suttit hemma och varit vid datorn. Igår var jag med Cicci och Johan. Och jag lyckades få dem att pussa varandra. Men jag lyckades inte få dem att strula *suck* :( Men det kommer... ;) Ja, då dampade jag och Cicci sönder och Johan kollar med konstiga ögon på ^^ Ja, sen gjorde jag inte något mer i helgen.
Imorgon så ska jag och klassen till liseberg (y) Fast vet inte vad jag ska ha på mig än.. Måste bestämma mig nu, annars får det bli något bläigt :o AKUTTIPS?! Hade tänkt att ha tights, men då är alla sönder?! toppeeeeeen.. Eller är alla det? .. Kan kolla en snabbis!
Så, jag hittade lite kläder, men det blev ingen bra outfit, jag bara tog ett par tights och slängde på stolen. Alltså dem är lite tjocka och liksom "glänser", det vill jag egentligen inte :(
Men ska nog kolla på lite film nu innan jag lägger mig och sover..

hejdå, puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0