Måndaaag

Hej!
Idag så har jag varit hos Cicci och haft det lite roligt :)
Iaf så var jag i skolan först, vi tränade på kabarén, jag skrev lite berättelse, en som handlar om mobbning. Vi hade arbetsschema samt slöjd, i slöjden gör jag en t-shirt. Det var skolan. Sedan tog jag bussen från skolan, 921, och åkte in till stan och gick snabbt upp till fridaskolan, och då såg jag Julia som försökte säga att Elena och Damon hör ihop xd Ja hon skulle ge mig en läxa, och jag bara "hejhej", men jag hörde inte vad hon sa men det sa hon ju på msn sedan (: Sedan så mötte jag upp Cicci och så tog vi bussen hem till henne. Vi spela playstation och sims 3 idag, jag fick tillbaka min "på g"-pojkvän som Cicci hade snott :D Hahah :p Men iaf så ska jag nog fortsätta att skriva berättelse, så..

hejdå, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0