Min klass...

Hej!
Ledsen för att jag inte bloggade igår, det blev bara inte så.. ;) Men idag ska ni iaf få fyra blogginlägg: Dagen, min klasslista, bilderna från måndagen när jag var med Cicci och två videoklipp! :) Enjoy om ni känner fört! :)
Här är iaf min klasslista (skriver nuvarande klasskamrat inom parentés ;));

1 Akgun, Recep
2 Aliti, Aldin
3 Antonsson, Andreas
4 Augystsson, Peter
5 Boran, Lawen.
6 Carttenridge, Danielle
7 Duman, Berivan
8 Edvardsson, Alexander
9 Eriksson, Tim
10 Holmberg, Siri
11 Jernberg, Elin
12 Karlsson, Emma
13 Karlsson, Erika
14 Karlsson, Joakim
15 Kristiansson, Cecilia
16 Kristiansson, Kristoffer (nuvarande klasskamrat)
17 Lertphithat, Thanaphorn
18 Lilja, Teresia
19 Linnarsson, Amanda
20 Magnusson, Ida
21 Martins, Rasmus
22 Martinsson, Linnéa
23 Nordlund, Emmy
24 Persfjorden, Danielle
25
Wiktorsson, Tobias (nuvarandra klasskamrat

Finns du med på listan? Kommentera gärna! :)

hejdå, puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0