Snart kabaré!

Hej!
Förlåt för att ni bara fick två stycken blogginlägg igår... Jag fick annat för mig! :)
Men nu snart ska jag åka in till skolan, fixa mig lite o byta om och sedan uppträda våran kabaré! ;) Jag ska sjunga, men jag MÅSTE sätta guldkant på tonerna ikväll, annars kommer jag skämma ut mig och Vendela totalt! ;) Men sen så blir det iaf lite hembakta kakor som man kan köpa och äta, gott! Själv bakade jag kolakakor till kabarén. Det är verkligen jättegott! Men sen så blir det ju massor av andra kakor. Men iaf, måste lyckas ikväll! Ja, jag sätter hårda krav på mig själv ikväll... Men det får väl bli så! :)
Igår så var jag iaf ute på torp och handlade jeansshorts (kappahl 199 kr), prickigt linne (bikbok 99 kr) och svarta nylon tight (kappahl) Fast det kommer jag inte ihåg priset på, men under 50 kr kostade dem iaf :) Sen pratade jag lite i telefon och skulle egentligen bakat, men det gjorde jag idag istället :)
Idag har jag mest varit i skolan, fixat mig lite, packat inför kabarén, varit nervös, varit hyperaktiv, varit sur samt haft cykeldag. Fick låna pappas cykel + CYKLA TILL SKOLAN... Mardröm, hatar att cykla :p Men det gick bra iaf men proven gick inte världsbäst. Visst klara jag det mesta men det var en del som inte gick :/ Men vi har cykeldag imorgon också så då får jag ta nya tag! :)
Iaf, nu får ni ta och önska mig lycka till, till kabarén och ha det så bra...
Om ni har tur så filmar någon och jag åker upp här! ;)
Men nu ska jag åka om tio minuter.

hejdå, puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0