Söndag

Hej!
Idag så ska jag hem igen, jättetråkigt verkligen! Klockan är runt fem över fem just nu och jag är trött och slö.. Har kollat lite bloggar nu, bdb, fv och fb lite grann. Har fått besök av Jari (morbror) och Suvi (Jaris flickvän). Och på tal om dem så var det mitt fel att dem träffades (eller fel och fel..) xd Det var för längesen när jag inte var så gammal, jag hade skaffat msn och skulle ge den till Jari.. Och vad gör jag? Jag ger ut fel epost! Och då pratade dem med varandra och sedan träffade dem varandra och sedan blev dem ett par. Visst är jag smart? ;) Okej, men iaf idag så blir det nog inte så mkt att göra, oj gud vad hungrig jag blev.. Kanske dags att ta en macka? :p
Kanske bloggar senare ikväll eller imorgon om jag orkar!

hejdå, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0