Tisdag

Hej!
Idag så har jag inte gjort annat än å varit i skolan och varit hemma. Iaf i skolan så började vi med matte (suck), sedan hade vi typ lite svenska, idrott sedan. Men på idrotten fick jag och en klasskamrat träna på röris 5 som vi skulle hjälpa fritidsbarnen att visa upp senare :) Sedan när vi gjort det så var det mat, korv stroganoff. USCH, nivet jag och korv funkar ju inte riktigt :) Sedan hade vi typ läsning på engelska & svenska. Sedan var det rast och när det ringde visade vi röris, och sist så var det bara historia (hata..)
Nu när jag kommit hem så har jag inte gjort någonting alls typ :p
Kanske slänger in ett inlägg senare :)

hejdå, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0